“Egy cég annyira lehet jó, mint amilyen jók az ott dolgozó emberek: mi olyan csapatot állítottunk fel, amelyhez hasonló nincs még egy az iparban. Olyan dinamikus közösséget alakítottunk ki, melynek tagjai biztosítják az FGX International jövőjét.”
“Egy cég annyira lehet jó, mint amilyen jók az ott dolgozó emberek: mi olyan csapatot állítottunk fel, amelyhez hasonló nincs még egy az iparban. Olyan dinamikus közösséget alakítottunk ki, melynek tagjai biztosítják az FGX International jövőjét.”
Az Angliában alakult cég saját -, és licence szerződéses márkákon is dolgozik, portfóliójukba tartoznak többek között olyan világmárkák is, mint a Levi’s és a Reebok. Évente 120 millió optikai keretet és napszemüveget forgalmaznak mind az 5 kontinensen. Minden egyes modell több, mint 40 szakember kezén megy keresztül a gyártás során, így biztosítják a kitűnő minőséget és a magas színvonalat. Folyamatosan figyelik vásárlóik visszajelzéseit, és kutatják a lehetőségeket, hogy mindig a legjobbak között lehessenek. Stabil szakmai háttér, 85 évnyi tapasztalat, komoly örökség: ez az FGX International.
Sam Foster 1919-ben alapította meg a Foster Grant-et, a céget, amely elérhetővé és megfizethetővé tette a napszemüvegeket Amerikában. 1929-ben adták el az első modellt, amely egyben az első napszemüveg is volt a világon, amely sorozatgyártásban készült. A cég a ‘60-70-es években robbant be igazán napszemüveg reklámkampányával, a “Ki van azok mögött a Foster Grants-ek mögött?”-tel, amelyben olyan hírességek szerepeltek, mint Anthony Quinn, Woody Allen, és OJ Simpson. A céget 2010-ben felvásárolta az Essilor, a világ vezető szemüveglencse gyártója.